Tuesday 19 December 2017

Assets forex metal com review


Przegląd Forex-Metal (Dunboyne Investment) OSTRZEŻENIE: W forach FPA było dużo za dużo spamu dla Forex-Metal. FPA ostrzegał Forex-Metal na ten temat, ale kampania spamowa trwała zbyt długo. Kliknij tutaj, aby zobaczyć część spamu dla Forex-Metal. FPA uważa Forex-Metal za oszustwo. FPA zaleca, aby PRZECZYTAĆ PRZEDSTAWIENIE z Forex Metal. Jeśli masz pieniądze na Forex-Metal, FPA zaleca jak najszybsze wycofanie. Inne strony tej firmy to forexmetal czerwiec 2018: Strona internetowa jest wyłączona. Jeden mniej oszustwo brokera w biznesie. ForexMetal jest brokerem forex online, który zdobył FPA Scam Finding, dwa miesiące temu dołączyłem do forex metalu, ponieważ reklamują, że 100 bonów zostanie wydane bez potrzeby złożenia depozytu tak długo, jak będziesz handlował w sumie 50 partii w kolejności aby odkupić 100 bonów, po tym, jak sprzedam około 40 plus mnóstwo email je do wycofania wysyłają mi e-mail Chcielibyśmy pogratulować Państwu udanego obrotu. Prawie ukończyłeś nasze wymogi handlowe określone w 100 promocjach bonusowych. Musisz sprzedawać 50 punktów handlowych w ciągu 2 miesięcy. Do tej pory sprzedałeś 43.44 punkty i jesteśmy gotowi zrobić wyjątek dla Ciebie. Zgodnie z naszymi warunkami premia (100) zostanie usunięta z Twojego konta. Teraz musisz wpłacić własne środki równe saldzie na koncie i wypełnić liczbę pełnych partii równą kwocie podzielonej przez 20. Na przykład: saldo wynosi około 100, musisz wpłacić 100 i wykupić 5 partii . Po zakoń czeniu tego obrotu można wycofać się z konta. Jeśli chcesz wpłacić mniejszą kwotę, pozostanie taka sama kwota na koncie handlowym. Aby zasilić konto handlowe, skorzystaj z tego linku: forex-metalfundtransactionsnew Mamy wiele opcji płatności. Możesz też dokonać wpłaty za pomocą karty kredytowej, mamy 2 opcje, jeśli z jakichkolwiek powodów jedna opcja nie działa dla Ciebie, spróbuj innego. Możesz też wysłać depozyt za pośrednictwem przelewu na konto bankowe, korzystając z opcji International Wire Transfer. Proszę wypełnić ten sam formularz depozytowy, wybierając opcję Przelewu bankowego i otrzymasz nasze dane bankowe. Proszę zwrócić uwagę, że zrzekamy się prowizji od banków za depozyty w wysokości 1000 i więcej. Jeśli nadal korzystasz z konta i zamierzasz złożyć depozyt, otrzymasz 100 bonusów i inne promocje. Pamiętaj, że Twoje konto zostanie zmienione na konto zwykłe (nie bonus) i będziesz mógł zmienić poziom dźwigni finansowej wewnątrz swojego pokoju handlowego. Okno logowania znajduje się po lewej stronie naszej strony głównej w menu głównym. Wybierz Pierwszy raz Zaloguj się, aby wejść do pokoju handlowego i otrzymać hasło. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z nami przez e-mail lub nasz on-line personel pomocniczy (245) przez Skype Forex-Metal lub przez czat on-line w naszej witrynie. Pozdrawiam, Departament Płatności Forex-Metal ----- Oryginalna wiadomość ----- Z: paymentsforex-metal mailtoaymentsforex-metal Wysłany: 19 lutego 2018 15:49 Do: paymentsforex-metal Temat: Wniosek o wypłatę złożony Więc po prostu depozyt w sumie 100 USD na wypróbowanie i handlu 5 partii w celu bezpłatnego pieniędzy ponownie, ale teraz po dokonaniu wypłaty moje pieniądze są nadal na moim koncie i nie wycofać się w ogóle, wcześniej obsługa klienta była bardzo dobra, odpowiedz mi w tym samym dniu roboczym, ale w tym wycofaniu wysłałem do nich 3-4 zapytania, ale nic nie odpowiedział. Jak przesłać dowód e-mailowy Po wysłaniu wielu maili i podaniu łącza FPA do scamadviser, dają mi moje pieniądze. casuality 2017-10-19 Brak ocen Poprawili moje zdanie i zaczęli płacić mi. Doradzę, kiedy mi ostatnią trzecią. Wysłali mi pocztę do mnie, mówiąc, że mają ograniczenia do wycofywania się, aby się ześlizgnąć. 2017-10-01 1 Gwiazda Brak odpowiedzi na moje maile od 9 dni temu, ich telefony nie działają. Daj mi znać, czy nie chcą mnie oszukać. Tymczasem nie wkładaj tam grosza. To się stało: przetworzyli zwrot pieniędzy w dniu 22 września, ale nadal nic nie otrzymałem. TO JEST JEST CZĘŚĆ. Założyłem konto w wysokości 1500 dolarów i chcę oddać mi tylko 981, a także wycofał mój zysk (nie spełniający warunków premiowych) za 803,35, gdy tylko 284,35 i 164,19 z nich wygrano przed złożeniem prośby o premię. Ta strona wygląda świetnie, a platforma jest wspaniała, ale nie wysyłaj pieniędzy. Od ostatniego potwierdzenia wypłaty zlecenia 10 października nie było kontaktu z czatu, e-maila ani telefonu. To nastąpiło po wielu latach jako klient. Pobierz kod widżetowy Recenzje i oceny Forex Opinie testy wydajności na rynku Forex Traders Trading w sądach Forex Edukacja i fora społeczności Kalendarz Forex i narzędzia copy Copyright ForexPeaceArmy. Wszelkie prawa zastrzeżone. Forex Army Peace, ForexPeaceArmy, FPA i logo FPA Shield są znakami towarowymi Armii Pokoju w Forex. Wszelkie prawa zastrzeżone przez prawo amerykańskie i międzynarodowe. AssetsFx Review Witryna odwiedzin Jest to aktualizacja mojego przeglądu z ubiegłego roku. Ci goście włączyli LP dwa razy, a każdy przełącznik był gorszy i gorszy. Spread rozprzestrzenia się coraz szersze, Ive zauważyłem wiele poślizgnięcia niedawno (i Im handlu bardzo małe kwoty), a obsługa klienta spadła dramatycznie. Wypłaty trwały 4-5 dni roboczych (w przeciwieństwie do wskazanych 1-2), a opłaty za wypłaty i depozyty wzrosły. W sumie było to gorsze doświadczenie w ciągu ostatnich półtora roku dla mnie. Straszne rozprzestrzeniania i wykonania w połączeniu z straszliwą obsługą klienta, która jest powolna reagować i nie dotyczy obaw. Jest tak wiele dobrych brokerów, którzy niedawno się otworzyli, nie ma potrzeby kręcić tych facetów. Dobra zasada zauważyła, jeśli broker przyjmuje wpłaty mniej niż 500, uważaj. 2018-03-05 4 Gwiazdki Dotychczas tak dobry z tym brokerem. Mają przyzwoite smarowania (nie największe w czasie wiadomości). Spadek jest również bardzo niski. Nigdy nie miałem problemu z egzekucją. Notatka na temat spreadów, podczas niedawnych wiadomości (średnie wydarzenie na FF), spready zostały otwarte na około 30 pipsów na AUDUSD. Miałem SL w BE i byłem zatrzymał się nigdzie w pobliżu ceny. I e-mail AssetsFX od razu mówiąc, że to nie do zaakceptowania i uhonorowali mój poziom TP nigdy nie widziałem brokera zrobić to. Nie miałem jeszcze wycofanego, więc nie mogę tego mówić. Wydaje się, że jest uczciwym brokerem z prawdziwą troską o klientów. Powodem dla 4 gwiazd jest to, że nie miałem jeszcze wycofanego, który jest jednym z najważniejszych aspektów. Byłem na początku z nieuregulowanym brokerem, ale od lat używam assetfx i nie miałem żadnych problemów, przyzwyczaiłem się do wielu brokerów, aby wymienić i assetfx jest mój favoirite broker, ze względu na dobre warunki handlowe i niższe koszty niż w większości inni pośrednicy, których używałem. W rzeczywistości zwrócili mi mój 45-cio transfer z mojego banku, bez powodu nie musieli tego robić. Lubię tę firmę, czuję, że zaczęły się od niektórych udanych przedsiębiorców, którzy chcieli lepszych warunków. Uwielbiam, jak moje zamówienia otwierają się i zamykane przez pewien czas, bez jakiegokolwiek oszczerstwa. (Podobnie jak prawie każdy broker, jesteś głupi, aby spróbować i nie płacić za rachunek z gospodarstwa domowego, lub być zablokowanym w handlu, gdy tak się dzieje, oczywiście rozszerza się). Spreads with Assetsfx są naprawdę dobre. Jak ktoś wspomniał, ich oprogramowanie jest whitelabel dla firmy instytucjonalnej w Irlandii. Nie będę ufać im wszystkimi pieniędzmi, ale zdecydowanie przydzielić część. W świecie z 98-99 chciwych kradzieży-wszystko-na-pieniądze, f-u-over-any-way-oni-mogą brokerów, są to jeden z dobrych facetów. ) Zaczęli je wypróbowywać dzisiaj, ponieważ skłonny byłem skorzystać z serwisu w moim regionie. Ich spread rozprzestrzenia się na 30 pipsów na dime, jeśli cena porusza się o 20 w jednym pasku na wykresie 1 min, spread rozprzestrzeni się z jego średnio 15 pipsów do rzucie 30 i pozostanie tam na chwilę. Jako ECN, które pobierają prowizję, takie rozbieżności są śmieszne. Postaraj się je wypróbować w wysokiej płynności, ale nigdy nie skorzystałbym z nich po zamknięciu Londynu. Używałem AssetFX przez kilka miesięcy i będę wspomagał to, co mówi Gary S. Również ja zostałem wyrzucony z Finfxu i stało się to kolejny wybór, jeśli chciałem robić interesy w Finlandii. Ta firma ma potencjał. Ich strona internetowa jednak przestraszy mnie. Może to być mała operacja, w której pracuje tylko 1 lub 2 osoby, kto wie. Biuro rzeczywiście jest craps. Wydaje się, że łączą usługi z firmy o nazwie Squared Financial. Im fajnie z tym, ale muszą wpłacić pieniądze na ich stronie internetowej. Jeśli chodzi o ich rozprzestrzeniania się, to prawdopodobnie najlepsze, jakie napotkam (nawet lepiej niż FinFX). Próbowałem AssetsFX w porównaniu do FX Choice i Tallinex (wszyscy akceptujący amerykańskich klientów). Jestem całkiem ok z Paypal wycofanie rzeczy, jak również. Obsługa klienta była całkiem dobra. Ive zbadał AssetsFx jako brokera po wykopany z FinFx, który uważałem za doskonałego brokera, Finlandia jest dobrym krajem, aby mieć brokera Forex, chociaż nie mają organu regulacyjnego, jak CTFC lub innych. To nie znaczy Rząd fiński nie pilnuje maklerów Forex, a Finlandia nie jest trzecim hrabstwem na świecie w miejscu, w którym nigdy nie słyszałeś. Dzięki temu Id nie ma żadnych zastrzeżeń co do otwarcia konta z dowolnym brokerem Forex w Finlandii, tylko na podstawie, które nie zostały zarejestrowane. Problem z posiadaniem z otwarciem konta z AssetsFX jest dla jednej strony Client Login nie jest całkowicie bezpieczna, zgodnie z moją przeglądarką FireFox 36.0.4 i strona Deposit Funds nie wykazuje żadnego zabezpieczenia. Strona logowania wymaga hasła, a strona Depozyt wymaga logowania do MT4. Co dziwniejsze, gdy używam Eksploratora, te strony zawierają https (żadna ikona kłódki w dowolnym miejscu), a program Eksplorator informuje, że blokuje niebezpieczne treści. Ale jeśli zaczynasz klikać wokół innych linków czasami raz bezpieczne strony nie pokazują https ponownie Im nie wiesz, co zrobić z tego, ale nie trzeba mówić jego dotyczące Inne problem Im uwzględniając z otwarcia konta jest to, że nie mają 245 live support Czy to szalony lub co innego, że Demo działa dobrze, a jeśli nie za bezpieczeństwo strony i brak wsparcia 245, mógłbym wcześniej otworzyć konto z nimi, ale w tym momencie, chyba że mogę uzyskać pewne uspokajające odpowiedzi od kogoś w odniesieniu do bezpieczeństwa Nie będę otwierać z nimi konta. Belo Horizonte. Brazylia Ive handlu z AssetsFX przez około 3 miesięcy, a moje dotychczasowe doświadczenia były świetne. ich realizacja jest bardzo szybka, używają segregowanych kont i spready są doskonałe. Nie prosiłem o wycofanie jeszcze tak nie skomentuj na to, ale fakt, że zwracają fundusze do paypal jest dla mnie dobrą rzeczą. Z drugiej strony, chciałbym, aby prowizja była niższa, ale dobrze. Umożliwiają także handel złotem w kontraktach mini lub mikro partii (10 lub 1 dolara), które są niespotykane. Ogólnie rzecz biorąc bardzo zadowolony. Visitor World Map Kraj pochodzenia 12,9 wszystkich wizyt jest Australia. Znajduje się on w odległości około 8090 mil od lokalizacji serwera (Stany Zjednoczone), a taka duża odległość może mieć negatywny wpływ na szybkość witryny, gdyż zajmuje trochę czasu, aby dane mogły przemieszczać się tam iz powrotem między tymi miejscami. To dlatego jeden z najlepszych sposobów przyspieszenia czasu ładowania stroną Assets. forex-metal dla większości użytkowników przenosi serwer do Australii lub bliżej bazy użytkownika. Język i kodowanie Język zgłoszony do metatagu HTML powinien odpowiadać językowi rzeczywiście używanemu na stronie internetowej. Inaczej Assets. forex-metal może być błędnie interpretowany przez Google i inne wyszukiwarki. Nasza usługa wykryła, że ​​na stronie jest język angielski, a ani ten język ani żaden inny nie został zgłoszony w znacznikach lthtmlgt lub ltmetagt. Nasz system dowiedział się także, że strony główne Assets. forex-metal twierdzą, że kodowanie to utf-8. Użycie tego formatu szyfrowania jest najlepszą praktyką, ponieważ użytkownicy strony głównej z całego świata nie mają żadnych problemów z transkrypcją symboli. Optymalizacja Udostępniania Społeczności Otwórz opis wykresu nie jest wykryty na głównej stronie aktywów w metodzie Forex. Brak opisu grafiki otwartej może być przeciwny do ich obecności w mediach społecznościowych, ponieważ taki opis pozwala przekształcić stronę główną witryny (lub inne strony) w dobrze wyglądające, bogate i dobrze ustrukturyzowane posty, gdy jest udostępniany na Facebooku i inne media społecznościowe. Na przykład dodanie następującego fragmentu kodu do tagu HTML ltheadgt pomoże prawidłowo przedstawić tę stronę w sieciach społecznościowych: Przeglądanie Forex-Metal ForexMetal to świetny broker Forex. Dostępny w wielu krajach i językach. I mają wiele aktywów dostępnych do handlu. Założona w 2007 roku stały się próbą czasu przez trudne czasy. Uregulowanie tylko zwiększa ich wiarygodność i wiarygodność. Ten broker animatora rynku daje możliwość otwierania kont w AUD, JPY, GBP, USD i EUR. Z minimalnym depozytem 1. Z poważnymi wahaniami w walutach od 2 do 3 pipsów. Maksymalna opłata w wysokości 500: 1 i minimalna wielkość transakcji wynosząca 11.000. Pozwalają na scalanie, zabezpieczanie, handlarze z USA i rachunków z Islamu. Jedyne złe jest to, że oferują konto demonstracyjne, ale to trwa tylko przez 60 dni, po upływie tego czasu wygasa, a ty zostaniesz otwarty na żywo. Ale tym razem z pewnością daje Ci właściwy pogląd na ich usługi i platformę. Opłaty i prowizje są bardzo rozsądne. Z 0,0000 na handel ECN. Brak odsetek. I z opłatami wycofania tylko 1-2 jeśli robisz to online i 35, jeśli zażądać przelewu. Znajdują się one na iOS i aplikacjach na Androida, aby handlować z nimi tylko za pomocą swojego urządzenia mobilnego. Ale ich głównymi platformami handlowymi są MetaTrader 4, które są pakietem oprogramowania Meta Quotes. I to cechy: Stop Zlecenie Limit Zamówienie Kolejność Rynku Kolejność Stop Zlecenie OCO Jednorazowe Transakcje 24-godzinne Wykresy Transakcyjne Wykresy Trade Off Wykresy Streaming News Feed Alerty E-mail Alerty Mobile Alerty We wszystkich tych wszystkich godnych zaufania broker forex oferuje wspaniałe usługi za niskie ceny. Więcej powiązanych opinii AlphaJudge: Przeglądanie technologii PhiBase Review Ice FX Przegląd AGEA Recenzja firmy Mason Forex Przegląd Wallstreet Forex Robot Przegląd IG (rynki)

No comments:

Post a Comment