Saturday 4 November 2017

Prosty system transakcyjny


Nazywam się Mark Austin i z powodzeniem prowadzę handel na rynkach (w szczególności FTSE) od ponad 10 lat. W tym czasie rozmawiałem z setkami handlowców. Wiele z nich radzi sobie bardzo ładnie i czerpie zyski ze swoich ulubionych systemów. Inni przeskakują z systemu do systemu, szukając Świętego Graala handlu. Ale jedna rzecz, o którą prosiłem, to od wczesnego rana alarm od doświadczonego handlowca, wskazując na gorące zawody, które powinni dostać w tym dniu. Wiesz, co to całkowicie rozumiem. To może być samotny biznes gapiący się w ekran, zastanawiający się, czy należy pociągnąć za spust, czy nie. Wszyscy uwielbiamy nieobliczalne transakcje, które rzucają się na nas, ale wiele transakcji jest trudniejszych i może być emocjonalnym rollercoasterem, zastanawiającym się, czy wejść (lub wyjść). Często stwierdzam, że emocjonalne konto bankowe traderów wyczerpuje się przed faktycznym kontem bankowym. Może dlatego handlowcy w pokoju transakcyjnym radzą sobie dobrze. To dlatego, że mają wsparcie innych handlarzy i prawdopodobnie mają mentora za mądrzejszego szefa, który może patrzeć przez ramię i trzymać ich prosto i wąsko. Sam handel do domu nie ma żadnej z tych korzyści, chociaż oczywiście może być bardzo opłacalny. Nawet jeśli chcesz, aby pomysły na handel włączały się do twoich obecnych strategii, w mojej usłudze znajdziesz wiele wartości. Na przykład czy wiesz, kiedy na rynek trafiają pieniądze instytucjonalne Czy rozumiesz znaczenie dywidendy Wtorek Jeśli nie, zostawiasz przy stole uczciwe kwoty, ponieważ oba te rozwiązania zapewniają świetne możliwości handlowe. Robię fantastyczne pieniądze z handlu. Uzbrojony tylko w laptopa mogę spędzać czas w jednych z najpiękniejszych zakątków świata, handlować przez pół godziny dziennie i zarabiać wystarczająco dużo, by cieszyć się niesamowitym stylem życia. Prawie nic, aby robić praktycznie zero napowietrznych nie kłopotów tylko wiele pięknego zysku i czasu, aby cieszyć się nim. Nie robi się lepiej, niż ta transakcja przynosi niesamowite korzyści i wcale mnie to nie dziwi, gdy nawet doświadczeni handlowcy proszą o dołączenie do mojej usługi dobre pomysły są zawsze przydatne, a na rynkach po prostu oznaczają więcej zysków Cóż, te spowiedzi zaczęły mnie myśleć, a więc w 2017 roku Zdecydowałem się przeprowadzić interesujący eksperyment. Pomyślałem, że skoro w ogóle robię regularne transakcje, to dlaczego nie podzielić się nimi z wybraną grupą innych, aby mogli oni także zyskać? Mój pomysł polegał na tym, aby pozwolić ludziom patrzeć przez ramię, podczas gdy ja handlowałem. Naturalnie zdecydowałem się pobierać skromną opłatę za tę usługę, ale zaintrygowało mnie, czy po prostu za mną podążając, inni mogli zrobić te same fantastyczne pieniądze, które robiłem. Pozwól mi zatrzymać go na chwilę, na wypadek, gdybyś miał oczywiste pytanie. Mam na myśli to, że jeśli zarabiam dużo pieniędzy i dzielę się swoimi tradycjami z innymi, co może ich powstrzymać przed powieleniem mojego sukcesu Odpowiedź jest ważna i dlatego utrzymuję tę grupę z wewnętrznym kręgiem jako małą. Prawdopodobnie jesteś bardzo zajęty, więc chciałbym dać ci szansę na wyłączenie się z tej możliwości na wczesnym etapie, aby zaoszczędzić sobie trudu dalszej lektury. . to NIE jest dla wszystkich, tylko kilka wyjątkowych. Co takiego specjalnego w mojej grupie? Śmiejesz się, kiedy ci powiem. Ta grupa ludzi ma wyjątkową zdolność. rób to, co im mówię. Co to jest, co mogę zrobić, że słyszę twój płacz. Ale zastanawiam się. Byłbyś zaskoczony, jak wiele osób nie może się oprzeć pokusie gry z moim zdumiewająco udanym i sprawdzonym systemem FTSE (nazywam go w skrócie systemem magnetycznym FTSE lub MFS). Wprowadzają transakcje, które nie mają nic wspólnego z systemem. Zakładają więcej (lub mniej) pieniędzy, niż im każę, ponieważ mają przeczucie lub przeczucie. Możesz się śmiać, ale widziałem to tak często. Więc muszę zadać ci to ważne pytanie. Jeśli chcesz uzyskać stałe zyski z handlu i styl życia, który lubię, czy chętnie usiądziesz i pozwolisz MNIE powiedzieć WAS, co robić codziennie? I czy uważasz, że masz dyscyplinę, aby to zrobić? Zrobię to z tobą, jak tylko ty może odpowiedzieć. Teraz jest ekscytująca rzecz. Dzieliłem się tym z kilkoma amatorami w 2017 roku, a wyniki były niesamowite. Po prostu kopiując to, co robiłem. oni też zaczęli zarabiać pieniądze Ośmieleni tym, pozwoliłem większej liczbie subskrybentów do wewnętrznego sanktuarium. Z początku się wahałem. Pozwalałbym, aby więcej osób kopiowało mnie w jakiś sposób wpływa na zyski. Nieco tego. Wniosek, do którego doszedłem, był następujący: jestem przekonany, że każda rozsądnie inteligentna osoba może utrzymywać stały dochód w mniej niż pół godziny dziennie handlując udany, profesjonalny przedsiębiorca. Zrobiłem 2000 punktów w tym okresie i zamierzam zrobić kolejne 1000 dla moich subskrybentów w ciągu najbliższych 12 miesięcy. 1,000 10 10,000year 1,000 20 20,000year 1,000 50 50,000year Możesz zobaczyć tam bardzo przyzwoity drugi dochód, jaki możesz mieć tutaj, szczególnie gdy myślisz, że jest to dodatek do twoich dotychczasowych działań handlowych (jeśli takie istnieją) i zajmuje to tylko kilka minut dzień, bo wykonuję dla ciebie całą pracę. Oczywiście nie wygrywam cały czas, ale wszelkie straty są zawsze ściśle kontrolowane i widać z tabeli, że miały niewielki wpływ na moje postępy Teraz jestem pewien, że rozumiesz, że w tym momencie jestem prawnie zobowiązany powiedzieć ci, że przeszłe wyniki niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. W przyszłych latach straty mogą występować częściej, ale od dziesięciu lat prowadzę działalność profesjonalną, a moje systemy wciąż są sprawdzane. Więc jest coś do rozważenia. Nie ma sensu być pod nadzorem profesjonalnego handlowca z godną pozazdroszczenia historią rekordu. Jestem pewien, że widzisz potencjał zysku. I oczywiście nie chodzi tylko o to, by śledzić moje transakcje, jak robota. Będę uczyć cię dokładnie tego, co robię, w celu postawienia cię na ścieżce dożywotnich zysków. Więc nie będziesz na zawsze zależny ode mnie, Który prowadzi mnie do tego, dlaczego to piszę. Szansa na ograniczoną czasowo Co kilka miesięcy, gdy uczniowie latają w gnieździe, pojawia się szansa dla szczęśliwców, którzy dołączą do Wewnętrznego Sanktuarium tych, którzy używają MFS, aby uzyskać drugi dochód. Proszę zrozumieć, że po tym, jak mam liczbę nowych studentów, zamykam drzwi i ta okazja jest gotowa na kolejne kilka miesięcy. Jest to okazja, aby uzyskać stałe zyski z handlu, kierowane przez profesjonalnego inwestora z godną pozazdroszczenia 10-letnią historią. Jest to pierwsze zgłoszenie, więc musisz działać szybko, jeśli chcesz dostać jedno z miejsc. Ze względu na oferowaną przeze mnie usługę mentorską zabieram właśnie 50 nowych studentów na to przyjęcie. Spodziewam się, że te miejsca pójdą bardzo szybko. Z tym zrozumiałe, oto, czego można oczekiwać od członkostwa MFS. Chodzi o pomoc w zarabianiu pieniędzy na rynkach. Mam ponad 10-letnie doświadczenie w handlu FTSE, więc wiem, czego szukam koncentruję się wyłącznie na FTSE 100. Dlaczego dlatego, że mam największe doświadczenie i sukces. Przez ponad 10 lat zdobyłem bogatą wiedzę na temat tego, jak skutecznie handlować tym rynkiem, który przekazuję w moje wewnętrzne grono subskrybentów. Celem tej usługi jest zapewnienie unikalnego wglądu w to, jak profesjonalny przedsiębiorca prowadzi działalność, dzięki czemu można śledzić sprawdzone techniki wygrywania. Analizowane są wszystkie poziomy zarządzania ryzykiem, analiza rynku i zarządzanie pieniędzmi, a także techniki zapewniające przewagę na rynku. Ponadto będziesz mieć dostęp do wyłącznego dostępu do transakcji o wysokim prawdopodobieństwie w każdym tygodniu - dzięki czemu możesz zyskać jak ja. Moja usługa przyjmuje strategię niskiego ryzyka i jest odpowiednia dla tych, którzy chcą handlować z małymi kontami handlowymi. Ale czy niskie ryzyko oznacza małe zyski Nie do tej pory Jak dotąd ta usługa już wytworzyła wolny od podatku dochód przekraczający 4 000, zużywając zaledwie 2 punkty. Oto, jak działa ta usługa. Kluczowe rozmowy handlowe SMS-em i e-mailem Po zapisaniu się do MFS będę z tobą w kontakcie, pokazując ci regularnie możliwości niskiego ryzyka. Każdego ranka otrzymasz wiadomość e-mail przedstawiającą mój plan na dany dzień, abyś mógł zarabiać wraz z moim własnym handlem. Średnio dam ci 2 transakcje tygodniowo, szukając solidnych sygnałów KUPUJ i SPRZEDAJ, aby uzyskać maksymalne zyski z FTSE 100 - Specjalizuję się w tym rynku i wiem, że to jest w mojej dłoni. Często te transakcje wynikają z mojego porannego briefingu, który otrzymasz pocztą elektroniczną między godziną 07. a 45. i 08.00, więc wiesz, co robić dobrze, zanim rynek się otworzy. Ale najlepsze połączenia mogą przychodzić w każdej chwili - nie tylko wtedy, gdy akurat jesteś przy komputerze. Właśnie dlatego, w przeciwieństwie do wielu innych witryn handlowych, wyślę SMS-a na telefon komórkowy (plus e-mail) za każdym razem, gdy otworzę lub zamknę transakcję po porannym raporcie handlowym - dzięki czemu możesz być pewien, że nie przegapisz na temat najnowszych transakcji. Co więcej, zawsze mówię ci, w którym momencie rynek neguje transakcję, a wielu moich subskrybentów używa tych punktów jako stop loss - jeśli coś pójdzie nie tak, możesz ograniczyć straty. Personal Mentor Trading Ale nie chodzi tylko o powiadomienia o handlu. Jedną z cech, która uczyniła tę usługę jedną z najpopularniejszych usług handlowych w Wielkiej Brytanii, jest aspekt mentorski. Dzielę się ogromną ilością mojej wiedzy, abyś mógł się uczyć i czerpać zyski z rynku, tak jak ja. Dodatkowo otrzymujesz regularne analizy rynkowe, aby pomóc swojemu biznesowi handlowemu, abyś zrozumiał, dlaczego biorę udział w handlu zanim jeszcze go wezmę. W rzeczywistości dodałem trochę do usługi, od kiedy zaczęliśmy. MAGNES System docelowy o wysokim prawdopodobieństwie (stawka 70 wygranych) pokazujący, gdzie FTSE zmierza w tym dniu z towarzyszącym ustawieniem niskiego ryzyka. (Ale niskie ryzyko nie oznacza niskiego zysku) HANDEL STYLU ŻYCIA Handel zaprojektowany specjalnie dla tych, którzy prawie nie mają czasu na handel, ale wciąż chcą drugiego dochodu. PROGNOZA ŚREDNIOTERMINOWA Identyfikacja średnioterminowego kierunku FTSE. Ta część usługi nadaje się do handlu wahadłowego i pomoże przedsiębiorcom w planowaniu własnych transakcji. Dodatkowo otrzymasz również to wszystko: transakcje SMS dotyczące różnych innych strategii, które stosuję w systemie FTSEFull, ujawnienie wybranych strategii (abyś w końcu mógł się ode mnie uniezależnić) Codzienna AnalizaMentorship Jeśli ta mała ilość nie wystarczy, aby Cię kusić , Chcę również wysłać Ci film z pełnymi dniami za zamkniętymi drzwiami seminarium, które dałem moim klientom o wartości 595.00 całkowicie ZA DARMO Najlepsze wideo do handlu Dzięki za sygnały Dzięki tej jednej transakcji system już zapłacił za siebie. Fantastyczne ST Te filmy skondensowują całą moją wiedzę od ponad 10 lat handlują FTSE w jeden ekskluzywny dzień dla kilku wybranych handlowców w Wotton House Niestety, wiele tradycyjnych kursów, które kupujesz, jest prowadzonych przez nieudanych kupców lub nawet nie-przedsiębiorców. Tak, to jest smutne Fakt, że są tam guru nauczający handlu, którzy w rzeczywistości nie handlują sobą. Posiadanie tak kiepskiego nauczania jest ważnym powodem, dla którego tak wiele zmagań w handlu, ponieważ uczą się strategii i metod nauczanych przez nieudanych handlowców. W ostrym kontraście, moje metody są używane przez profesjonalnych handlowców i może się okazać, że jest to bardzo odmienne od tego, czego nauczyłeś się w przeszłości. Możesz nawet uznać to za kontrowersyjne. W ostrym kontraście, moje metody są używane przez profesjonalnych handlowców i może się okazać, że jest to bardzo odmienne od tego, czego nauczyłeś się w przeszłości. Możesz nawet uznać to za kontrowersyjne. Te potężne filmy usuwają wszystkie nieistotne informacje dotyczące handlu i koncentrują się tylko na tym, czego profesjonaliści używają na co dzień, aby uzyskać stałe pieniądze z FTSE. Te filmy są koniecznością dla każdego, kto poważnie myśli o handlu i do tej pory zmagał się z tradycyjnymi metodami handlu. Większość zawodzi w handlu, ponieważ każdy postępuje zgodnie z tymi samymi zasadami, a większość z tych zasad opiera się na opóźnionych wskaźnikach, takich jak RSI, MACD itp. Do czasu, gdy wskaźnik oznacza transakcję, często jest ZA PÓŹNO, a szansa już minęła. Te niesamowite filmy obejmują również: The Lifestyle trader Profesjonalne podejście do akcji cenowych Gap Trading Elliott Waves Ostateczna moc systemów i strategii Binary Trading Profesjonalna psychologia handlowa Kontrola ryzyka i zarządzanie pieniędzmi Więc jaka byłaby uczciwa cena za taką spersonalizowaną usługę handlową? Rozważałem naliczanie 200 miesięcznie tylko po to, aby cena była naprawdę niska dla wszystkich. W końcu to tylko 50 na tydzień, a spodziewalibyście się tego z powrotem w jednym, skromnym handlu. Ale jeśli jeszcze nie uczestniczyliście w jednym z moich seminariów lub słyszeliście o moich dochodowych technikach handlowych, to o wiele trzeba zapytać o zaufanie . Więc zdecydowałem się zerwać z moją początkową niską ceną i ustaliłem bardzo skromną opłatę w wysokości 67 miesięcy, to tylko 2,36 dziennie mniej niż koszt filiżanki kawy z Costa. Myślę, że uczciwie jest powiedzieć, że jeśli 2,36 dziennie jest poza twoją liga, nie powinieneś nawet rozważać handlu, mogę ustawić tę cenę absurdalnie nisko, ponieważ wiem, że gdy już zobaczysz, ile pieniędzy możesz zarobić na handlu, tak jak zawodowcy, prawdopodobnie będziesz uczestniczyć w seminarium lub dwóch w kolejce, a ja będę zarabiał następnie. Mam nadzieję, że teraz jest to naprawdę przystępna cena, a ja zarabiam trochę na późniejszym etapie, kiedy udowodnisz, że mówię. Pamiętaj, że za tę obniżoną opłatę dostajesz WSZYSTKO, o którym tu mówiłem: osobiste e-maile od Ciebie, informujące Cię, w którą stronę idzie FTSE. Pilne powiadomienia SMS (i e-maile), jeśli wydarzy się coś ważnego. Całodniowe wideo z seminarium za zamkniętymi drzwiami, warte 595. Niesamowite Magnet Trading System Lifestyle Trade Średnioterminowa prognoza Mentorstwo ode mnie Jest to niesamowity pakiet w absurdalnie niskiej cenie. Czy istnieje gwarancja Oczywiście stoję przez wszystkie moje produkty i szkolenia, ponieważ wiem, że działają. Wiem też, że gdy tylko zatrudnisz się w firmie MFS, nie byłbym w stanie przekupić cię wystarczająco, żeby to powiedzieć. Wiem o tym. ale teraz prawdopodobnie nie. I to wystarczy. To dlatego czuję się całkowicie pewny, oferując następującą gwarancję: jego czas decyzji Prawdopodobnie zrobiłeś trochę handlu, ale był tak udany, jak chciałeś. Moim zdaniem, aby odnieść sukces, musisz uczyć się od odnoszącego sukcesy przedsiębiorcy. Mam 10 lat sukcesu za sobą, a setki studentów korzysta z moich metod. Na wszelki wypadek kontynuuj to, co robisz, ale nie byłoby wspaniale usiąść i być pokazanym dokładnie co robić przez chwilę Z pewnością wymaga to dużo stresu z sytuacji Jeśli chcesz złapać jedną z tych 50 miejsca, w których naprawdę będziesz musiał działać szybko. Gdy słowo się wydostanie, zniknie. Jedyne zobowiązanie, które od ciebie proszę na tym etapie, to zapłacić pierwszą subskrypcję obejmującą 2 miesiące (powinno to być 2 x 67 134, ALE patrz poniżej), w której w pełni spodziewam się, że w ciągu kilku dni powrócisz do transakcji FTSE na swój sposób . Opłata pobierana jest co kwartał, ponieważ obniża koszty administracyjne. Zaletą jest to, że możesz sprawdzić mnie na 2 pełne miesiące przed podjęciem decyzji, czy kontynuować, czy nie. I oczywiście, jeśli w ciągu 31 dni nie jesteś całkowicie przekonany, pierwsza płatność zostanie zwrócona w całości, jak obiecałem. Ale chciałbym zaoferować coś jeszcze bardziej niesamowitego. Oto umowa, którą postanowiłem. Obniżam pierwszą dwumiesięczną opłatę do zaledwie 97. 27-krotność zwykłej ceny i wciąż dostajesz filmy, których nie chcę nawet wiedzieć, ile rabatu dostajesz, jeśli dodamy wartość filmów do równania. Innymi słowy, zapłacisz tylko odrobinę ponad 1,60 dziennie Ponadto nadal otrzymujesz 7 rabatów na wszystkie przyszłe płatności kwartalne, płacąc tylko 187 zamiast 201. Jeśli chcesz uzyskać stałe zyski, bez żadnej pracy, stresu i agonowania, zarejestruj się teraz w usłudze MFS. Zrób to natychmiast, w przeciwnym razie chwila minie, a ty przegapisz tę szansę. Wszystkie miejsca znikną. Naprawdę nie mogę się doczekać, aby nauczyć cię, jak wykonać skok kwantowy w swoich zyskach z handlu. Aby się zarejestrować, wystarczy kliknąć przycisk Dołącz teraz poniżej lub jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, wyślij mi e-mail na adres markmarkaustintrading OSTRZEŻENIE ORAZ OŚWIADCZENIA O TYM PIERWSZEJ STRONIE Przypominasz, że cena każdej inwestycji lub rozpowszechnionej pozycji zakładów może być niekorzystna dla Ciebie. Żadna z treści naszych raportów nie powinna być interpretowana jako zaproszenie do kupna lub sprzedaży papierów wartościowych lub otwarcia rozproszonych pozycji bukmacherskich, akcji lub innych finansowych produktów handlowych. MARKS MAGNETIC FTSE SERVICE ma charakter czysto edukacyjny i dlatego nie jest regulowany przez Financial Conduct Authority (FCA). Futures, kontrakty CFD, transakcje na rynku walutowym, warranty, opcje i SpreadBinary Betting niesie ze sobą wysokie ryzyko dla twojego kapitału. Kluczowym ryzykiem dla transakcji lewarowanych jest to, że jeśli pozycja zmieni się w stosunku do Ciebie, klienta, możesz ponieść dodatkowe zobowiązania znacznie przekraczające początkowy depozyt zabezpieczający. Spekuluj tylko pieniędzmi, na których utratę możesz sobie pozwolić. Futures, kontrakty CFD, transakcje na rynku walutowym i zakłady typu SpreadBinary mogą nie być odpowiednie dla wszystkich klientów, dlatego należy w pełni zrozumieć związane z nimi ryzyko i w razie potrzeby uzyskać niezależną poradę finansową. Dotychczasowe wyniki niekoniecznie stanowią wskazówkę co do przyszłych wyników. Wszelkie omawiane papiery wartościowe lub produkty finansowe mają wyłącznie charakter przykładowy i nie stanowią zaproszenia do kupna lub sprzedaży. MARKS MAGNETIC FTSE SERVICE i ich przedstawiciele mogą mieć pozycję holdingową lub otwartą na niektórych omawianych rynkach finansowych. Przedstawiając konkretne przypadki lub opinie klientów na tej stronie, nie sugerujemy ani nie gwarantujemy, że otrzymasz podobne wyniki. W szczególności nie udzielamy osobistej porady, a treść naszych sprawozdań jest z konieczności ogólna. Nie mogą odnosić się do indywidualnych okoliczności inwestorów. Każdy, kto rozważa podjęcie jakichkolwiek działań na rynku, może chcieć zasięgnąć niezależnej porady od upoważnionego przez Financial Conduct Authority Urzędu Maklerskiego lub Doradcy Finansowego. Nie możemy ponosić odpowiedzialności, jeśli jednostki poniosą straty podejmując takie działania, ani nie spodziewamy się udziału w twoich zyskach. Pamiętaj, że ustalone zakłady bukmacherskie nie są regulowane przez Financial Conduct Authority. Hazard wiąże się z wysokim ryzykiem, a Mark Austin Trading oraz ich autorzy i redaktorzy nie mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności za jakiekolwiek straty pieniężne. Przed rozpoczęciem licytacji lub w razie wątpliwości co do przydatności tych zaleceń zasięgnij niezależnej porady. W transakcjach finansowych występują duże ryzyko. Nigdy nie stawiaj zakładów z pieniędzmi, których nie możesz przegrać. Commodity Futures Trading Commission. Futures i handel opcjami mają duże potencjalne korzyści, ale także duże potencjalne ryzyko. Musisz być świadoma zagrożeń i być gotowym zaakceptować je w celu inwestowania na rynkach kontraktów futures i opcji. Nie handluj pieniędzmi, których nie możesz sobie pozwolić na stracenie. Niniejszy raport nie jest ani nagabywaniem, ani ofertą kontraktów terminowych na opcje lub opcji. Nie składa się oświadczeń, że jakiekolwiek konto będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do tych omówionych na tej stronie. Dotychczasowe wyniki każdego systemu transakcyjnego lub metodologii niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. Średnie ruchome sygnały FTSE Średnia ruchoma jest wskaźnikiem w analizie technicznej, który jest często używany, aby pomóc w odfiltrowaniu hałasu związanego z ruchem FTSE z losowymi wahaniami cen . Wygładzanie akcji cenowych. W oparciu o wcześniejsze ceny FTSE średnia krocząca jest uważana za wskaźnik, który jest trendem następującym. Prosta średnia krocząca FTSE to prosta średnia w stosunku do ustalonej liczby okresów zabezpieczenia. Wykładnicza średnia ruchoma powoduje, że nowsze ceny mają większą wagę. Średnie są zwykle wykorzystywane do określenia poziomów wsparcia i oporu, a także do określenia kierunku trendu. System handlu FTSE ma 12 lat udanych doświadczeń w handlu FTSE z 85 zwycięskich transakcji. System generuje sygnały transakcyjne o wysokim prawdopodobieństwie, biorąc pod uwagę połączenie 12 wskaźników technicznych. Transakcje są otwarte średnio od 1 do 10 dni. System przyjmuje zarówno pozycje LONG, jak i SHORT, i zajmuje tylko jedną pozycję na raz. Jest bardzo prosty i łatwy w użyciu. Sygnały do ​​otwierania i zamykania transakcji są wysyłane po zamknięciu rynku. Czasami transakcje są wprowadzane w ciągu dnia. Z biegiem lat kilkuset subskrybentów podążyło za systemem. Największy system transakcyjny na świecie Oto system: pod koniec każdego miesiąca, jeśli indeks znajduje się powyżej jego 10-miesięcznej prostej średniej kroczącej: portfel wynosi 100 na rynku, jeśli indeks jest poniżej 10-miesięcznej prostej średniej kroczącej: portfel wynosi 100 w gotówce Tak więc, jeśli przyjmiemy indeks FTSE 100 jako przykład, jeśli pod koniec miesiąca FTSE 100 przekroczy swoją 10-miesięczną prostą średnią ruchomą, to albo , portfel wchodzi na rynek kupując, powiedzmy, FTSE 100 ETFs (to będzie najłatwiejszy instrument dla większości inwestorów, ale można użyć równie kontrakty futures, kontrakty CFD lub spread), albo nic nie trzeba robić, jeśli portfel jest gotowy w sklepie. Odwrotnie, jeśli na koniec miesiąca FTSE 100 będzie poniżej 10-miesięcznej prostej średniej kroczącej, to portfel sprzedaje ETF i przenosi 100 do gotówki, jeśli jest już w gotówce, wtedy nic nie zostanie zrobione. Uwaga. OK, możliwe, że nie jest to absolutnie najprostszy system transakcyjny, jaki można sobie wyobrazić, ale oprócz kupowania i trzymania jest mało prawdopodobne, że istnieje wiele systemów znacznie prostszych niż ten. Poniższy wykres ilustruje takie portfolio dla indeksu FTSE 100 od 1995 r. Markery diamentowe wskazać decyzje podjęte na koniec każdego miesiąca, czy mają być na rynku (zielony diament), czy w gotówce (czerwony diament). Z grubsza widać, że system utrzymywał portfel na rynku trendów wzrostowych i poza rynkiem (w gotówce), gdy rynek spadł. Ten system transakcyjny jest dobrze znany w Stanach Zjednoczonych, na co spojrzymy tutaj: Jeśli system transakcyjny może być z zyskiem zastosowany do indeksu FTSE 100. To, czy 10 miesięcy jest optymalnym parametrem dla średniej ruchomej (lub czy 5-miesięczna lub 15-miesięczna średnia ruchoma przyniesie lepsze wyniki). Terminologia. użyjemy SMATS (10), aby odnieść się do 10-miesięcznego prostego systemu średniej kroczącej. I SMATS (5) dla systemu handlu przy użyciu 5-miesięcznej prostej średniej kroczącej itp. Poniżej przeanalizujemy system handlu dla 14 różnych parametrów prostej średniej kroczącej, tj. Od SMATS (4) do SMATS (16). Analiza wyników Najpierw przyjrzyjmy się ogólnej opłacalności SMATS. Proftability Poniższy wykres przedstawia wartości portfeli SMATS dla 14 różnych prostych średnich kroczących (tj. Od 4 do 16 miesięcy). Jako wzorzec dodaje się FTSE 100 (to jest wartość kupna i posiadania portfela FTSE 100). Wszystkie wartości zostały ponownie oparte na rozpoczęciu na poziomie 100. Pod koniec 20-letniego okresu wszystkie portfele SMATS osiągnęły wyniki wyższe niż FTSE 100 z wyjątkiem SMATS (5). Pod koniec okresu SMATS (10) miał najwyższą wartość, chociaż można zauważyć, że nie był konsekwentnie najbardziej opłacalny przez cały okres. Przez pierwsze sześć lat (do sierpnia 2001 r.) Wszystkie systemy SMATS osiągały podrzędne wyniki w stosunku do FTSE 100. Było to spowodowane zmiennością rynku w 1998 r. I 2001 r., Co spowodowało, że portfele zostały wyszukane i wycofane z rynku. Poniższa tabela podsumowuje ostateczne wartości portfela w 2018 r. Po uruchomieniu systemu handlu od 1995 r. Do 2018 r. Portfel STATS (10) miał najwyższą wartość wszystkich portfeli przy 269 portfelach kupna i sprzedaży FTSE 100 o wartości 1999 r. Przyjrzeliśmy się rentowność, rozważmy teraz ryzyko ponoszone przez każdy portfel. Dobrze wykorzystaj zmienność jako (dość standardowy) wskaźnik ryzyka. Poniższa tabela pokazuje zmienność portfeli w ciągu 20 lat. Nic dziwnego, że FTSE 100 miał największą zmienność. Zmienność portfeli SMATS była mniejsza ze względu na fakt, że były one w gotówce przez część czasu, a ich zmienność zwiększała się w miarę wzrostu wskaźnika miesięcy w ruchu. Sharpe Ratio łączy zwroty ze zmiennością, aby zapewnić porównywalną miarę rentowności na jednostkę ponoszonego ryzyka. Celem tych wskaźników jest odpowiedź na pytania dotyczące formy: czy opłacalność strategii jest uzasadniona wynikającym z tego ryzyka w porównaniu z inną strategią. Poniższy wykres przedstawia Sharpe Ratio dla 14 portfeli. (Punktem odniesienia dla obliczeń Sharpe Ratio był indeks FTSE 100). SMATS (10) miał najwyższy (tj. Najlepszy) współczynnik Sharpe'a, chociaż tuż za nim były SMATS (14) i SMATS (15). Maksymalne wykorzystanie Maksymalne pobranie określa maksymalną stratę, jaką portfel poniósł z poprzedniej wysokiej wartości. Na przykład w tym teście SMATS (10) miał maksymalną wartość wypłaty 22,8. Oznacza to, że w 20-letnim okresie testowania portfel wynosił co najwyżej 22,8 pod wodą (z poprzedniego poziomu). Szczerze mówiąc, maksymalne wypłaty mają większe znaczenie dla strategii, które wykorzystują lewarowane produkty (np. Kontrakty futures), ponieważ wypłaty powodują poniesione straty, ponieważ trzeba zapłacić marżę. Natomiast w przypadku nienotowanych instrumentów kapitałowych lub ETF, wypłaty ponoszą niezrealizowane straty. Powiedziawszy to, niezrealizowane straty mogą nadal być niewygodne i mogą mieć poważny niekorzystny wpływ psychologiczny na inwestora lub przedsiębiorcę. Poniższa tabela przedstawia maksymalne wartości wypłat dla 14 portfeli SMATS i indeksu FTSE 100. Tutaj portfel SMATS (10) miał jedynie średni wynik względny. Najlepsze portfele (tj. Te z najniższymi maksymalnymi wypłatami) były: SMATS (7), SMATS (14), SMATS (15) i SMATS (16). Częstotliwość handlu Poniższa tabela pokazuje średnią liczbę transakcji w danym roku dla każdego portfela. Na przykład w ciągu 20-letniego okresu testowego portfel SMATS (10) handlował 36 razy, co stanowi średnio 1,7 razy w roku. Jak można się było spodziewać, liczba transakcji maleje wraz ze wzrostem długości parametru średniej miesięcznej. Innymi słowy, systemy tracą mniej za pomocą dłuższych średnich kroczących. Powyższe dane dotyczące rentowności nie uwzględniały kosztów transakcyjnych, ale w przypadku systemów o średniej wartości 2 transakcji rocznie koszty transakcji nie byłyby znaczące. Podsumowanie analizy Poniższa tabela podsumowuje powyższą analizę. Wartości są oznaczone kolorami, przy czym kolor zielony jest wartością najlepszą, a kolor czerwony jest najgorszy dla każdej z analiz. Wniosek Ten prosty system średniej ruchomej działał w przypadku FTSE 100 (tj. Przekroczył wskaźnik FTSE 100) w ciągu 20 lat. Najskuteczniejszym portfelem był rzeczywiście SMATS (10), tj. Handel przy użyciu 10-miesięcznej prostej średniej kroczącej. Miała najwyższą bezwzględną rentowność, a także najwyższy współczynnik Sharpe'a. Po SMATS (10) najlepszym portfolio było SMATS (14), a następnie SMATS (15). O autorze System Trader Success Contributor Autorzy współtwórcy są aktywnymi uczestnikami rynków finansowych i całkowicie pochłonięci analizą techniczną lub ilościową. Pragną dzielić się swoimi historiami, spostrzeżeniami i odkrywać sukces w systemie Trader Success i mieć nadzieję, że uczyni cię lepszym sprzedawcą systemu. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz być współautorem i dzielić się swoją wiadomością ze światem.

No comments:

Post a Comment